Menü
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Itt jártak
Indulás: 2006-12-02
 
Age of Empires III
 

 

 
Age of Empires III - The WarChiefs
 
G-mail
Felhasználónév:
Jelszó:
  SúgóSúgó

Új postafiók regisztrációja
 
Age of Empires III-The Asian Dynasties
 

 
Szavazás
Milyen a The Asian Dynasties?

Rossz
Lehetne jobb is
Nagyon jó
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
Hadjáratok

Act 1: Blood

 

1. Breakout (Kitörés)

 

A játék elején gyárts le 10 crossbowmant. Fejleszt őket veteránná. Ők szépen feltartják a janicsárokat. Használt Morgan egyedi támadását, miszerint egy nagy hatótávú kardcsapással minden környezetben lévőt sebez. Küld a janicsárcsapat közepébe, ezzel a paranccsal, miközben fedezd őt. Ekkorra a háttérben lévő parasztok már szépen termelnek. Csinálj 10 pikemant. Esetleg, ha sok idő telt el, elég nyersanyag van, hogy őket is veteránná fejleszd. Nem kell tartalékolni! Addig gyártsd az embereket, ameddig engedi. Mikor megjelennek az első ágyúk, már küld az összes parasztodat északnyugatra. Hamarosan ott tábortüzet kell gyújtanod, és minél hamarabb ott vannak, annál jobb. A katonáid felével, de legalább 5 crosbowman fedezd a munkájukat. A többi katonáddal ne törődj azzal, hogy betörik a falat, vagy elkezdik a barakkokat romba dönteni, védd a command postot. Minden más elveszhet ekkor, de azt ne hagyd.

Ha nagyon rossz a nyersanyagellátásod, északra találsz egy piacot, ahol megveheted a hiányzókat.

 

2. Into the caves (A barlangokba)

 

Fogd a nagyágyút, nem Morgant, hanem a Great bombardot és segíts szegény katonáidnak irtani a janicsárokat. Kissé húzd vissza a frontvonalat, a gyógytábor felé. A papoddal szorgalmasan gyógyíthatod a friss sérüléseket.

Itt nagyon ajánlott, hogy a másodlagos feladatokra is hallgass, mert a Hook Throwerek igen hatékonyak a török egységek ellen. Ajánlott, hogy veteránozd a crossbowmanokat és a pikemanokat.

Ezekkel szépen el lehet jutni a barlang bejáratához. Ott az ágyúval lődd a barakkokat és az istállót. Morgan oberhau támadásával a bejáratokat őrző janicsárok életerejét 10-re lehúzza.

Benn a barlangban érdekes, hogy a sziklafalon is lehet átágyúzni, ez megkönnyebbíti a rajtaütésszerű támadást.

 

3. PIRATES! (Kalózok!)

 

Építsd fel a kolóniád, ahogy megvannak a kikötések, egy barakk és egy dokk. Letelepedő szigetnek vedd a legközelebbit, ahol partot érsz.

A legegyszerűbben megszerezhető navigációs felszerelés a sziget mellett van, egy viszonylag közepes méretű földterületen. 5 kalóz védi, és a treasure guardian.

A nagy szigeten kettő is van. Rögtön a déli parton egy Livestock Pen mellett.

Ha az ottani őröket hatástalanítottad be kellene törnöd a városukba. Rengeteg torony, hajó, kalóz védi. Sokkal egyszerűbb, ha a nagy sziget nyugati oldala melletti tóhoz építesz egy dokkot. A legjobb hely, ha nem rögtön a fala alatti szakaszra, hanem ott, ahol egy covered vagont tartalmazó treasure van. Félreértés ne essék, két ilyen tresure van, de oda, amelyik a nagy szigeten van.

Egyszerűen aztán építesz belőle egy hajót, azzal átviszed az embereidet a tavon, és kirakod őket a városába, mert a tó felől nincs fala. Minden embereddel a treasure guardian buc captaint támadd, az meghal 2 mp alatt, majd gyűjts be Morgannal a legjobban védett navigációs felszerelést.

Kiegészítésképpen mindig hagyj a fő szigeteden 5 rodoleront, és 5 crossbowmant, mert bennszülöttek, és kalózok szállnak partra az ősszigeten. Ez kikerülhető, ha eleve nem azon a szigeten kezdesz letelepülni, ahová kirakott, hanem a legalsó szigetre a pályán.

Szinte ingyen lophatsz creatsot az alapértelmezett sziget nyugati csücskében lévő kis kalózfaluból.

 

4. The ottoman fort (Az oszmán erőd)

 

Már rögtön az elején számíthatsz török rajtaütésekre. Minél hamarabb foglald el a karibi, majd az azték falut. Az azték fali után egy szurdok van a török bázisig.

Építs egy falat, tornyokat, hogy ott feltarthasd őket, és ne a kolóniád területén zajlódjon a harc. Ajánlott a túlzott pikeman keverés a sereg összeállításban, mert sok falat és tornyot kell ledönteni, ők meg ideálisak a magas ostromtámadással. Ezért ajánlott őket veteránná emelni. A többi szint nyersanyagát inkább hagyd meg a szurdoki építkezésre.

A legegyzserűbb, ha már eleve, miután betörtél a városba a helyőrség hatástalanítása után a commad postot és a town centert egyszerre támadni.

A török janicsár veszélyes lehet, ezért hook throwerekkel védekezhetsz ellenük.

A végén választhatsz 3 kártyát. Ajánlott, a 2 falconett, mert annak írtó nagy hasznát tudod venni a következő pályákon.

 

5. Temple of the aztec (Az aztékok temploma)

 

Miután felépítetted a town centered, és egy trading postot az aztékoknál, építs egy barakkot és 3 settlert. Nagy hasznát veheted a két ágyúnak, ha előzőleg kérted azt a kártyát.

A legalsó templom védésére kevesebb haderő kell, ott van a hadihajó, aki bombard és sima támadással tudja védeni. A többi helyre azonban megosztottan, aszerint, hogy milyen irányúak a támadások építs a közelébe barakkot. A legegyszerűbb, hogyha beépíted, hogy minél kevesebb oldalról tudjanak fáklyákat dobálni rá. Míg lerombolják a te épületeidet, ami az útjukba van, képezhetsz katonákat.

Ajánlott, hogy szabadíts ki a bányászókat, mert valóban, a szabad haderővel így gyorsan hozzájuthatunk pár gyalogoshoz.

A nagy sereg megérkezésekor a jelenlegi (ha maradt) seregeddel maradj a városban, mert még ekkor is lehetnek eltévedt Lancerek, akik az elhagyatott várost támadják. Ám rábízhatod a helyiekre is, mert ők is derekasan besegítenek a védelemben.

Rombold le a főkaput, majd áraszd el a várost. Nem lényeges, minden emberrel támadd a városközpontot, annyi embered van, hogyha elveszik egypár,  még a többi befejezheti az ostromot.

 

6. A pirate’s help (Egy kalóz segítsége)

 

A másodlagos feladatok pályája. Morgan tanácsát megfogadva, szinte csak lovasságot csinálj. Az indiánok 10-15-ös csapatokban nyomulnak, úgyhogy nem árt 20 hussar, mindig pótolva, hogy legyőzd őket. Ha nem akarsz harcolni az őslakosokkal, az is megoldható. Lizzy kérése, miszerint vidd el a kis indián barátját a közeli szigetre ezt szolgálja. Igaz, hogy a kis kenuját rengeteg blowgunner védi az óceán lejjebb eső partján, de ez az egyetlen szállítási mód. Partra teszed a katonákat, a gyereket beküldöd a táborba. Menj a sziget alján lévő kalóztanyára. Ott található az a treasure, amit felszedve megszűnnek az indián támadások.

Minden egyes mellékfeladat teljesítésére érdemes erős védsereg, mert egy elkószált paraszt áldozatul eshet a korai rajtaütéseknek.

 

7. Spanish Treasure Fleet (A spanyol kincs hajóraj)

 

Minél több kalózt gyártasz Lizzy hajójából, annál hamarabb tudsz rajtaütni a spanyolokon. Ajánlott itt is a 2 falconettes kártya, mert a tornyok és az erődök ledöntése emberi erővel igen áldozattal övezett és nyersanyagot felemésztő. A spanyoloknak sok járőrük van. A kiszabadított indiánok ezeket könnyedén felszámolhatják.

Őrizd a megszerzett hajóidat! Hagyj mellettük őrséget!

A spanyol hajók a vízből is támadhatják a katonáidat, úgyhogy jobb távolabb vonulni a parttól. A piac nagyon ajánlott. Mivel annyi aranyat kapsz a hajókból, ami több mint elég, marad más nyersanyagok cseréjére is.

 

8. The Fountin of Youth? (Az ifjúság forrása?)

 

Rögtön, ahogy elfoglaltad a nagy ágyút a hegyen, kezd el bombázni a lenti falu tornyait, ha azok leomlottak, a játék végéig csak a szökőkutat. Rushold le a narancssárga várost. Minnél hamarabb, annál kevesebb emberveszteség ér. Menj egy kissé feljebb, ott a tó partja és a hegy közrefog egy kis utat. Torlaszold el épületekkel! Nem lehet ezen a pályán falat emelni, de ha elég szűken rakod a házakat, barakkokat, istállót, és egyéb épületet, akkor azok jó darabig feltartják az ellent, míg hátul crossbowmanok, és Lizzy lő a katonákra.

Használd ki a hősök erejét! Morgan és Sahin együtt két oberhau támadással leszedhetnek egy egész nagy seregrészt. Lizzy egy lövésből ki tud lőni egy ellenséges katonát.

Ajánlatos Mortallokat telepíteni a nagyágyú mellé. Ha akarnál, se tudnál szakítani időt a szökőkútlövetésből a hajókra, mert olyan közel jönnek, hogy jó ott hagyni mozsárágyúkat és pár helyőrséget. Hiába a gát, egyszer hajóból kiraknak egy rakat egységet, és akkor jó, ha ott is van erősítés. Ha végig erősíted az eltorlaszolt részt, gyártod a mortallokat, az ágyú védelmére, és kihasználod a hősöket, könnyen levajazhatod a pályát.

 

 

Act 2: Ice

 

 

1. Defend the colony (Védd meg a kolóniát)

 

Meg kell nézni, hogy mivel jön az ellen. Ellengyalogsággal: riflemanok, íjászok Lovassággal: lokota axe rider, horse archer. Könnyebb és nehezebb szinteken egyaránt ajánlott a minutemanok kihívása. Bármikor előfordulhat, amikor több oldalról támadnak, hogy túl közel kerülnek a falakhoz.

Kártyák közül ajánlott falconettet kérni, minél több ágyú, annál jobb. Halderbiereket már a játék elején elrejthetsz a pálya nyugati részében, ahol egy kis falu található. Érdemes megmenteni, minél hamarabb, annál több épület kerül hozzánk és annál több paraszt.

Ne szakíts ketté a sereged. Ha a városodon kívül, de a tornyokon belül felsorakozol, minden támadást fel fogsz fogni.

Ajánlott egy istálló és egy ágyúgyártó üzem felemelése.

 

2. Strange alliances (Idegen szövetségek)

 

Kevés ember áll rendelkezésre, úgyhogy takarékoskodnod kell velük. Amint elhagytad a városod, minden épületet rombolj le, a town center kivételével.

Kezd a pálya alsó felében lévő táborral, ott kevesebb indián van. Használd John és az indián egyedi támadását. John újratöltődése igen gyors, ezért harc közben akár 3-4-szer is elsütheti úgy a puskát. Ha meglátogattad a falujukat, az angolok elindulnak a városod felé. Ha leromboltad a többi épületed, nem fognak átkonvertálódni nekik, hanem saját nyersanyagaikból kell újjáépíteni, ameddig te már tudsz katonákat toborozni. Kártyakérésnél hívj settlereket, majd harcosokat. Az angol város nagyon erős, ezért vagy gyorsan, amikor épphogy letelepednek, megtámadod őket és leölöd a parasztjait, vagy néhány perccel később hadsereggel.

A pálya lényege, hogy mennél több idő telik el, 10-20 perc után ők annyival nagyobb sereggel fognak nyomulni. Az idő győzelem!

 

3. The Resque (A mentés)

 

Miután elkezdesz egy bázist építeni, rögtön kezd meg a katonák képzését. Mivel az indián faluban kevés ember áll rendelkezésedre, könnyíthetsz magadon. Egy kártya alkalmával kérj 2 settlert. A falujukban van egy torony. Kérd oda a home city shipmentet. Nem sokkal később majd kijönnek, és a faluban is építhetsz barakkokat, bázist.

Ha az angolok támadják a falut és kevés az ottani katona, akár milyen kevés embered is van, de kezd támadni a falát. Javaslat, hogy nyugatra megkerülve az angolok erődítményét, a nyugati kapunál kezd, mert az sokkal gyengébb.

Ilyen módon az angolok mindig visszafordulnak segíteni magukon. Amikor elég erősnek érzed magad, várj ki egy angol támadást a falu ellen. Akkor ronts be, kezd el irtani a népet. 4 granadiers addig könnyedén le tudná szedni a fő házukat.

Erre persze visszafordulnának az ellenség katonái a faluból, hogy a nagy sereged visszaverjék. Indulj meg a faluból is a fennmarad embereiddel, hogy a másik kaput is betörd, és segíts a végén az összes épületet leszedni.

Ha lerombolod az angolok traiding postját a keleti faluban, véget vethetsz a fő városod elleni indián támadásoknak.

 

4. The seven years’ war (A hétéves háború)

 

Viszonylag sok nyersanyaggal kezdesz. Szükséged is van rá, mert miután kiverted az angolokat, igen szép számmal jönnek még. A cél nem az, mint a feladat szerint, nem be kell venni az erődöt, hanem csak le kell rombolni a command postot. Amikor a franciák támadnak jobbról, te törj előre egészen az angol farmokig, onnan már látszik a cél. Az ágyúk, a crossbowmanok és a granadiersek mind szépen a fal fölött támadnak, így még csak nem is kell erőlködnöd, hogy sok emberveszteség árán betörd a falát.

Ha mégsem sikerülne, végy pár csipet helderbiert és egy kanál pikemanhordát. Azok megteszik a dolgukat a falaknál.

 

5. The great lakes (A nagy tavak)

 

Ha felfejlődsz, kérd a Gentleman Pirate lehetőséget a választásnál, mert a hajójának hasznát veheted később. Ha kártyás lehetőség van, kérj két ágyút. Azokkal leszedheted a te szárazföldeden lévő két tornyot, esetleg fedezd 5-5 muskeeterrel.

Az angolok nehezebb szinten már rajta is ütnek, erre az esetre minutemanok használata vagy a parasztok becsengetése ajánlott.

Rögtön szállj hajóra, amint lehetőséged van rá. Evezz át, majd rombold le a másik oldalon lévő tornyot. Washington küld 2 mortalshipet. Azoknak az egy lövéses támadásával leszedheted távolról a town center felét, anélkül, hogy sérülnél a közeli egységek tüzétől. Ha kérted a kalózhajót, azzal közben nekitámadhatsz az angolok hajóinak. A fregattokkal a partot támadd az összes ágyú egyszerre támadással. Ekkor tedd partra a hadad. Semmit nem kell tenned, minthogy egyenesen a városközpontjának mész. Mivel a mortallokkal távolról folyamatosan bombázhatod, már csak be kell fejezni a munkát. Az angol hajóraj kicis, könnyedén megtörhető.

 

6. Respect (Figyelembevétel)

 

Ismét egy pálya a mellékfeladatoknak. 10.000 XP elérése a cél. Ha esetleg nem tudnád kiszabadítani a fehér bivalyt élve a börtönéből, vagy Greta a törzsfő lánya meghalna a hazafelé vezető úton, akkor ezeket a pontokat helyrehozhatod egy kis bunyóval. Egy muskétás megölése 10 XP. Egy Boneguard láb alól eltétele 20 XP. Mivel ilyenekből rengeteg támad, pár (2-3) ágyúval, könnyű szerrel lemoshatod őket a mezőkről.

Ha az elején nem sikerül a bázis felépítése, akkor vigyázz, mert egy fortot is építhet Warwick a tó félszigetén. A törzsfők védelmére ne vágd szét a fő sereged, hagyj mellettük pár lovast, vagy halderbiert és nem esnek el.

Ha nem találsz ellenséget pontszerzés céljából, látogasd meg a fővárosát.

 

 

 

7. Warwick’s stronghold (Warwick erődítménye)

 

A pályán 4 settler áll összesen rendelkezésünkre, többet nem képezhetünk. Ezért a város védelmére is kell hagyni pár muskétást esetleg egy falconettet, mert, ha elvesznek, nem lesz, aki betakarítsa a lopott zsákmányt. Az utánpótlás vagon gyorsasága 2, de ennek ellenére, amíg te legyőzöd az őt védő őrséget, szépen elcammog. Ha a tiéd lesz, gyorsasága nő kettővel, így hamarabb ott lesz a városodban.

A legjobb, ha eleve a jobb és bal kanyonokba beveszed magad. Lerombolod a két tornyot, és vársz, amíg nem jön lopható áru. A frissen kiképzett embereket is erre a két helyre küld.

Valóban, minden másodperccel nő az ellenség nyersanyaga, mert északon marad egy útvonal, és van egy factoryja is, mely folyamatosan pumpálja nyersanyaggal.

Amikor megvan a max. létszám, vagy legalább 100, induljunk el a bázisa felé.

Nem olyan nagy, mint a térképen látszik. Egyszerűen kezdj el össze vissz rohangálni az embereiddel, hogy az ellenség ne férjen el a kapu kijáratánál vagy a vékony úton az erőd és a hegy között. A zavarodást kihasználva 4 mortallal folyamatosan lődd a benti town centert.

Elég 4 percnyi összevisszaságot kavarnod, és addig leszedik a házat.

Érdemes a végén kérni a kulverin ágyús kártyát, mert annak nagy hasznát tudod venni a következő pályán.

 

 

8. Bring down the mountains (Döntsd le a hegyeket)

 

A bányászok életének védelme kulcsfontosságú ezen a pályán. Ne oszd őket kétfelé, mindig az összes bányász bontsa az egyik oldalt, majd átmennek a másikhoz, mert két részben könnyen áldozatul eshetnek. Ha megvetted a kulverines kártyát, akkor vidd őket a bányászok mellé. Az ajánlott sereg-összeállítás skirmisherek+kulverin ágyúk.

A menetelő streeletektől nem kell, félned, őket a kulverinek is le tudják szedni, de ha mégis nagy számban jönnének, jól jön pár skirmisher. Az oroszok rajtaütésszerűen lecsapnak a termelővárosaidra is. Ne védd meg őket, minden katonáddal védd a bányászokat. Ha a parasztokat támadás éri, csengess be, és küld ki a minutemanokat. Ők és a főház tüzelése leszedik a kozákokat.

Ha nagyon félrecsúszik a játék menete, ne aggódj, 10 ágyú nagyon lassan ér át. Egy átér 2 perc alatt, és ismét 2 perc kell, míg egy újabb jön. Ez az idő eltérhet a nehézségi fokozattól.

Ha mindenkit kilőttek a környezetből, a bányászok is meg tudják védeni magukat, támadásuk granadiers típusú, úgy kezeld őket.

Az oroszok bázisán nem érdemes rajtaütni, a rajtaütés-támadások ugyan megszűnnek, de folyamatosan jönnek az ágyúk és kísérőik, mert tiggerrel vannak odarendelve egy bizonyos időszakonként.

Vigyázz, hogy saját egységeid, ne essenek áldozatul a lezuhanó hídnak, mert akkor szinte az egész pályát meg kell kerülni, hogy a bányászokhoz kerüljenek.

A lezuhanó híd felülír minden más egységet, ha van alatta valami pl.: egy miner, akkor az eltűnik onnan, mintha nem is lett volna. Tehát ne hagyj alatta semmit, mert az tigger miatt törlődik.

Nehezebb fokozaton az orosz egységek nagyobb rangot kapnak. Ebben az esetben vagy te is viszonzod ezt legalább egy veterán szinttel, vagy több védelmet áldozol a bányászok életéért.

 

 

Act 3: Steel

 

1. Race for the rails (Verseny a vasutakért)

 

A pálya erőssége a psichológiai hadviselés. A demóban megismerhetted ezt a jó kis könnyed pályát. A teljesben azonban az ellen már támadásokat is intéz ellened.

Van egy városa északnyugaton. Elég egyszer leölni az összes parasztját, ha azt akarod, hogy ne zümmögjön, míg te a traiding postjaidat akarod felemelni.

Nehezebb szinteken ajánlott a pálya legaljára csoportosítani katonákat vagy egy town centertt, s kihívni a minutemanokat, figyelemelterelésnek, hogy azokat támadja, míg te amott a városod alatt felépíted a házat. Ez után rögtön odamegy, de te már meleg fogadtatásban tudod részesíteni. Miután leverted már képtelen, mint gazdaságilag, mint katonailag fenntartani a traiding postjait.

 

2. Hold the fort (Tarts meg az erődöt)

 

Nincs más dolgod, mint megtartani az erődöt a mexikói támadásokkal szemben. Vidd az ágyúidat az első védelmi vonal mögé. Ott az organ gunokkal együtt megritkítják a népet, s a belső falból nagyobb hatótávolságú egységekkel, mint skirmisher vagy kulverin.

Ha nem akarod kivárni, míg megérkezik az erősítés, vagy nehezebb fokozaton játszol, gyűjtsd csokorba minden ágyúdat (mert kapsz egy párat szépen kezdésnek) és gyalogságodat, és indulj meg a legfelső tábor felé. Ők egyedül vannak, könnyedén szétágyúzhatod a városközpontjukat. Felesleges a többi épületet is, bár még nem írja ki feladatnak, a főcél, hogy a 3 town cennter le legyen döntve. Oszt ketté a csapatod, hogy ne tudjanak egymásnak segíteni, amikor az egymás melletti táborokat támadod. Ekkor már kell egy kis erősítés, mert ne feledd, spanyol alapú ellenséged van, és kedvenc egysége a Lancer, aminek minden gyalogos ellen bónusza van. Pár pikemannal bebiztosíthatod az ágyúid védelmét. Érdemes az alakzatok közül a zárt tömött mellette álló egység védő alakzatot választani, mert az ellen mindig rohammal ront a seregedre, és ez növeli a védekezésüket, habár csökkenti a sebességüket.

 

3. The boneguard’s lair (A boneguardok labirintusa)

 

Takarékoskodj az egységekkel. Használd ki Amelia egyedi támadását. Sokkal, több emberrel végezhetsz, ha nem hallgatsz a szövegre, hanem az öreg Kanyket is beküldöd a barlangokba, az ő egy lövésből kinyír támadását is igénybe veheted. Minden börtönben raboskodó katonát szabadíts ki. Lehetőleg az összes élelmezési kocsit talált meg. Küld mindet az eredeti indiánfaluba, de az utolsót az eredeti falutól északkeletre lévő másikba. Ha elég sérült embered van akkor, két medicine mant kapsz. A pálya végén, a kanyargós utak és a boneguard őrségek után a kijárat előtt meg kell küzdened Ossus Körének egy „kis” hadseregével. Vigyázz! Nehogy véletlen egy treasure guardianra kattints a kavarodás közben, mert így is elég ellenséget kell ott legyőznöd.

Esetleg gondot okozhat a seminole térkép megkeresése. Ezért nehéz, mert közvetlen ott van, ahol legyőzted a nagy sereget, a kijárattól balra.

 

4. The lost spanish gold (Az elveszett spanyol arany)

 

A tó partján veszélyben vagy a játék elején. Sok rajtaütés ér, ezért koncentrálj a lovasság és a tüzérség képzésére. Igaz, hogy a feladat azt mondja, hogy rombold le a tornyokat, de sokkal hamarabb végzel, és ugyan úgy nyersz, ha a town centerét rombolod le. Ezt a feladatot akkor írná ki, ha végeztél a tornyokkal.

Minél hamarabb toborzol egy legalább 50 fős sereget, indulj a városába. Hátulról, ha ott törsz be, az sokkal gyorsabb, nem védi olya sok torony. Folyamatosan pumpáld oda a katonákat, mert minden harmadánál a town centere életének ott teremtődik egy halom katonája tiggerrel.

Ha azonban mégis le szeretnéd rombolni a tornyokat, építs egy traiding postot a közeli indiánokhoz. Azok elmondanak egy titkot. Vidd Kanyonke-t oda, ahová mutatják, és rátalál a régi nagyágyúra (nem Morganra). A Fix gun hatótávolsága ugyan jóval csökkent, de még így is ütőképes.

Ahogy a lehetőségek engedik, a végén jó egy mercenary kártyát választani a továbbiakhoz.

 

5. Bolivar’s revolt (Bolivar felkelése)

 

A legfontosabb tanács, mindig kövesd Bolivar utasításait! Kivéve az elején. Felesleges emberpocsékolás lenne, ha az első faluban segítenél, mert azt egymaga is beveszi. Minél több falconett és mercanary vagy gyalogság annál biztosabb a győzelem.

Amikor eljutsz oda, hogy megvan az a város is, ahol a templom és a misszionáriusok vannak, ajánlott az utolsó várost is bevenned, mert az ottani lovasságnak is nagyon nagy szerepét veszed.

Mielőtt Bolivar támadást ordítana (A la carga! Mis valientis) a főerőd ellen, már sok ágyúd.

Érdekesség: ha az egeret Bolivar képére viszed, Sahin leírását írja ki rá.. ez van, az enseble sem tökéletes.

Miután betörtél a fő erődítménybe, igyekezz minél jobban szétszórni benne az embereid, hogy a spanyolok mozdulni se tudjanak. Ameddig a helyért folyik a harc, te a távolból szépen leszedheted a command postot.

Sajnos Cooper, a két lábon járó istálló nem lehet veled, mert a mesében meghalt.

 

6. Yourney throw the Andes (Utazás az Andokon keresztül)

 

A pálya neheze ott rejlik, hogy kikészíti az ember idegeit. Nem lehet tudni, mennyi út van a következő barlangig, kibírják-e, ha időt spórolva kihagynak egyet. Menj be minden barlangba. Nem fog a hadsereg utolérni.

Érdekesség: A pálya közepén látható a világ legmagasabban fekvő tava. Nem édzsof, de érdekes.

Szinte lehetetlen teljesíteni a pályát, ha nem használod Amelia és az indián egy lövésből kinyiffant támadását.

Amikor a tó túlpartjára érsz, ott már kettesével jönnek a lovas íjászok. Ekkor nagyon jól jön.

Ha teheted a végén kérj ágyúkat a következő pálya miatt.

 

7. The lost city of the inka (Az inkák utolsó városa)

 

A pálya sokkal nehezebb úgy, ahogy a feladat írja. Miért várd ki, hogy az a sok ágyú mind lejöjjön a szurdokból? Egyszerűen a kártyás ágyúidat irányítsd arra a helyre, ahová gyűjti a beérkezett tüzérséget. Azokat is hozzászámolja ily módon, ami nem a hágón át jött. Ha fejlődsz egy kort, választhatsz a két férfi közül. Az egyik erődöt ad, a másik gyárat. Válaszd a gyárat, és akkor azzal már tudsz ingyen ágyúkat szerezni a gyűjtőhelyre.

Ha ez megvan a második kritérium, hogy döntsd le az erődöt. Menj a főbejáratom! Igaz, hogy az dupla ajtós, de mind az alsó, mind a felső kis bejárat több toronnyal van fűszerezve.

Ha betörtél, mindenkivel kezd támadni az erődöt. Ha rosszul áll a szénád, húzd vissza a sereged, hogy védje az ágyúkat. Nyolc akármilyen keverésű ágyú simán leszedi 1 perc alatt a kócerájt.

 

8. The Last stand of the boneguard (A boneguardok utolsó állása)

 

Építs fel egy bázist, egy barakkot és egy tüzérképzőt mindenféleképpen foglaljon magában. Gyárts pikemanokat és skirmishereket. Ha nincs nyersanyagod farmra, küld rá a szövetségesed farmjára, és úgy gyűjtik be róla, mint a kisangyal.

A fent írt seregleírással könnyedén túlélheted a játékot, amíg megérkezik a hajóraj.

Vigyázni kell, először egyet lő kipurcan támadással el kell tüntetni a fixed gunokat, mert azok szétlőhetik az egész flottát. Ha pedig kész van, nem kell azon fáradozni, hogy emberveszteségek árán betörj a városba, egyszerűen ugyan olyan támadással rombold le az

Ossunaryt!

 
Óra
 
Naptár
2024. Május
HKSCPSV
29
30
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
01
02
<<   >>
 

 

 
Chat
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 

 

 
Szavazás
Milyen az oldal?

Rossz
Lehetne jobb is
Elmegy
Nagyon jó
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
Kereső
Google
 

Rosta Iván diplomás asztrológus vagyok! Szívesen elkészítem a horoszkópodat, fordúlj hozzám bizalommal. Várom a hívásod!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!    *****    Amikor nem tudod mit tegyél és tanácstalan vagy akkor segít az asztrológia. Fordúlj hozzám, segítek. Csak kattints!    *****    Részletes személyiség és sors analízis + 3 éves elõrejelzés, majd idõkorlát nélkül felteheted a kérdéseidet. Nézz be!!!!